Hockey-onsdag

Det är inte bara lill-lördag idag, det är även hockey-onsdag. För tillfället sitter jag i soffan och tittar på LHC-Modo (såklart) och känner mig lite extra glad. Det här med hockey har inte varit det roligaste på sistone, men som den allväderssupporter jag är, fortsätter jag i tunneln oavsett om jag ser ljuset eller ej! Efter en period spelad känner jag mig lite extra glad över ett par saker:

- Modo-supportrarna som är på plats är grymma! Varje gång "vi älskar MoDo" ekar i arenan, blir jag varm i hjärtat.
- Vi leder (hoppas verkligen att vi tänker sluta ta utvisningar snart och göra mål ist)
- Oavsett ställningen i matchen var passningsspelet i första perren som hockey-godis. Det finns få saker som gör mig så glad som klapp klapp passningar, låt oss nu skärpa till oss och fortsätta i samma stil vi började!
- Wille Nylander is back where he belongs!
- Imorgon är det torsdag och därmed nästan fredag ;)

Finns säkert mer att vara glad över, ni får nöja er med det ovan och kan själva vara glad över att jag inte drar upp saker jag är oglad på för tillfället. Nu gett jag koncentrera mig! //Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback