Bittert

Förlust mot Leksand (ja, Leksand! Med 36 sek kvar!!!), ont överallt och absolut noll ork. Tanken var att jag skulle jobba några timmar idag, har fått absolut ingenting gjort. Kanske lika bra att jag bokstavligen bott i soffan hela dagen med tanke på att jag jobbat sjuk i tre dagar. Är dock sjukt less på soffan just i detta nu. Vissa dagar kan jag önska att jag fick ligga i soffan hela dagen, men när det inte är ett val är det helt plötsligt inte lika kul.

Termometern säger då att jag inte har feber, kroppen säger nått annat men det är då inte så illa som i onsdags iaf. Som ni märker är jag dessutom allmänt gnällig kring min hälsa, det är precis det tristess gör med mig - förvandlar mig till ett gnällmonster.

Så, nu har jag egentligen tre önskemål:
- att jag blir frisk, helst innan imorgon
- att jag snart får börja julpynta
- att MoDo vinner nästa match

Kan tycka att jag borde ha lite schyst karma som kan få det ovanstående att inträffa, det har jag då förtjänat! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback