Konsten att hinna med livet

Ibland får saker och ting ta så mycket fokus att livet glöms bort. Nej jag syftar inte till OS, det pratar vi inte om idag för jag är bitter av diverse incidenter inom de spelen. I helgen har jag i alla fall kommit ihåg livet och varit på besök i Kiruna. Blev med bil på kuppen eller tillfälligt med bil iaf ;) Ska köra ner lillebrors bil, som inhandlats i Kiruna för några veckor sedan, till Ångermanland i veckoslutet så jag passade på att förkorta avståndet dit ner :P Så fick jag ett bra tillfälle att hälsa på morbror och bästa Elna på kuppen :)

Nu är jag åter i Malmberget med en Citroën på parkeringen och utan att lägga någon vidare värdering i det räknar jag ner till torsdag eftermiddag. Jag tycker väldigt bra om mitt jobb, men ibland kommer det en sådan där period då en paus behövs. Perioder då livet glöms bort. Det är dags att komma ihåg livet igen ;)

Betydligt mindre dramatiskt än vad det låter, men sportlovet är välkommet. För övrigt vet jag inte hur jag ska hinna med min to do-list innan torsdag eftermiddag, men det löser sig. En sak i taget, nu ska jag fortsätta ha söndag och imorgon blir det jobb! /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback