Say what?!

En av programledarna i Alla tiders hits till artist: "Norrbotten verkar attraheras av dig, hur kommer det sig? Har du varit där någon gång" Artist svarar: "Ja, jag har varit i Umeå och spelat i alla fall så det är väl kanske därför" Okej jag är inte världsbäst på geografi, långt ifrån men...for your information, Ume ligger inte i Norrbotten.

För den delen ska väl programledarkvinnan ha en känga också, nordligaste området i Sverige är inte bara Norrbotten, det är Lappland också. Faktiskt till större del Lappland om jag inte har helt fel. Anyways, ja jag var tvungen att hatea lite på uttalandet.

Det här programmet, Alla tiders hits, förresten. Jag såg första programmet när jag var och hälsade på i Kiruna och då gjorde vi tummen ner. Dock fick jag tips om att ge det en andra chans vilket jag nu gjort i och med att det inte är den bästa dagen jag varit med om i mitt liv. Vi lämnar det. I alla fall så är det ett helt okej program meeen jag har väldigt svårt för Nicklas Strömstedt som programledare och programmets andra programledare kommer jag inte ihåg vad hon heter men...för att vara komiker så är hon inte överdrivet rolig. Men ibland lyckas hon. Hon påminner lite för mycket om Petra Meade för mig och den kvinnan har jag generellt svårt för.

Nästan så att den här dagen måste in i historieböckerna, två blogginlägg på två dagar! Första gången sedan jag flyttade till Malmberget. Jag kan säga som så att de planer jag gjort upp för dagen hade inte gett plats för det här blogginlägget...men det går inte alltid som man tänkt sig.

Har i alla fall hunnit tillaga lite fisk och fått lite jobb gjort men på grund av bristande tillgång till värktabletter av rätt karaktär har jag spenderat större delen av dagen i soffan. Hm. Är ganska van att må såhär sådär en gång i månaden, ibland varannan månad om jag har tur. Ja, mer än så tänker jag inte gå in på det här. Har lärt mig att ämnet inte är speciellt uppskattat av allmänheten så varsågod, ni slipper undan.

Imorgon drar en ny vecka igång, v.40. Känns skönt att jag börjar ha koll på vilken vecka det är och till och med ganska bra koll på vilken dag ;) Gårdagens förlust mot FBK spär såklart på min bitterhet, vad annat hade ni väntat er? Men men, match igen på tisdag (?) så då kommer vi igen!

Rena rama sommarvärmen ute nu ser det ut som, 4 plusgrader oj oj! Än är det ett tag till vintern då i all fall. Nä, nu lämnar jag er innan jag börjar spåra, gäller att veta när man ska sluta ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback