Tisdags-trumman

Dagarna går så snabbt att jag knappt hinner med. Snart har halva veckan gått och jag har inte hunnit blinka sedan i lördags ;) Där avklarade vi blinkningen.

Idag är en sådan där dag. En dag då jag kommer på att jag saknar något. Just idag saknar jag hockey-tisdagar. Tur att det inte är alltför länge tills säsongen drar igång :D Insåg att jag (förhoppningsvis) kommer att vara i Övik när grundserien drar igång för Modo...säsongen börjar dock i Växjö. Typiskt.

I övrigt springer det omkring massa söta ekorrar i Svanparken, försökte fånga en på bild idag men den rackaren var för snabb. Just nu har jag återupptagit jakten på tågresor som tar mig dit jag vill, när jag vill...det går sådär :P To be continued helt enkelt :) /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback