Two in one

Tänk så fint det kan lösa sig. Modo har inte spelat sedan i lördags (eventuellt måndags, vi pratar inte om det) men tänk att idag blev det då istället dubbel hockey. Malmö - Björklöven på tvn å AIK-Modo på datorn. Hur sweet är inte det då? Mycket sweet och Modo vann och Löven vann. Hur bra som helst.

I övrigt är det torsdag idag, med andra ord har jag gått på helg. Är på sina håll helt okej att jobba 80%. Har lite jobb jag gett göra bort imorgon men ändå.

Snön ligger vit på backen i Malmberget i alla fall eller den gjorde det sist jag tittade ut genom fönstret ;) Mysigt är vad det är, så jag hoppas att det utlovade regnet och de utlovade plusgraderna håller sig undan.

Eftersom min trötta hjärna nu hunnit glömma vad jag egentligen hade tänkt att berätta för er så väljer jag att bänka mig själv, på återhörende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback