Not again...

Just som jag började tycka att jag funnit någon slags balans så kraschar luftslottet igen. Jag MISSADE kvällens match totalt, vad är grejen?! På lunchen i tisdags kom vi in på hockey på någe vis och då gick det upp för mig att det var just tisdag och jag jublade lite över det faktum att jag skulle ha en match att se fram emot när jag kom hem. Nej. Vi spelade inte i tisdags. Det var första tabben. Igår fick jag för mig att det var torsdag och blev nöjd över tanken på att NU skulle jag faktiskt få följa hockeyn på kvällen. Nej. Det var andra tabben. Idag konstaterade jag imorse att ÄNTLIGEN är det match för Modo igen. Mm. Det var imorse det. Nu skrev syster på Facebook för en stund sedan att "nu vann vi"...jag missade hela matchen. Det var tredje tabben. Less jag blir. Å andra sidan känner jag att jag inte kan vara sur för vi VANN ju ;)

Tre raka segrar och det känns betydligt bättre på hockeyfronten :) Ute lägger sig snön och det senaste dygnet har enligt min termometer inte haft någon temp högre än 0. The winter is here.

Imorgon kommer världens bästa Ida och hälsar på :D Ska bli så roligt och vi ska bland annat ta en tur upp på Dundret. Även om jag trivs bra på berget så saknar jag mina nära och kära emellanåt, men då är det härligt när de kommer på besök :D Blir till att superjobba bort helgens jobb imorgon så att jag faktiskt kan koppla av och njuta av besöket :)

Nämen kanske läsa nått om matchen så att jag i alla fall får veta hur det såg ut. Såg att vi vände ett 2-0underläg i alla fall, det är bra! Of we go! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback