Lill-lördag?

"Arbetet är nog bra, men det tar bort så förbaskat mycket tid" Citat ur skämttidningen Strix

Jag är en tänkare. Ibland är det bra, ibland är det...mindre bra. Men oftast trevligt. Förutom när det är...mindre trevligt. Ja egentligen, slutar man någonsin att tänka? Hm män kanske gör det. Ha. Ha. Ha. Fattade ni? Slutar MAN någonsin att tänka. En man, flera män. Eh. Okej, bara jag som tyckte jag var rolig. I'll take it back!

Ikväll slogs jag av en tanke. Tur det inte var en aggressiv tanke, jag kom undan utan blåtira. Ha! Nu var jag sådär rolig igen. Vart får jag allting ifrån...jag insåg dock just att tanken kommer leda till ett oerhört filosofiskt inlägg som så småningom kommer att spåra, vilket ni i och för sig är van vid, så jag lämnar det helt enkelt.

Lyssnade just på Kubens kommentar gällande HV71s 4-1 mål mot Modo igår...det skulle inte ha varit mål. Hade det inte blivit mål så...ja då hade vi kanske nått förlängning i alla fall. Nej, jag är inte naiv. Jag är enögd. Den skriver jag under på, utan problem. Med Cumiskey tillbaka i stan har jag höga förhoppningar, kanske resten av laget lyfter sig. Vi kan i alla fall hoppas!

Är det ett gott tecken att jag var på väg att gå och lägga mig vid åtta? Ett kvitto på att hjärnan gjort sitt idag i alla fall ;) Blir nästan lite rädd över det faktum att jag lyckats kommunicera med er här hela fyra dagar i rad nu. Oroa er inte, det går säkert över ;) Nu ska jag ta min magiska humor och lämna er för kvällen, jag menar enough is enough :D Over and out! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback