Grumpy cat

I lägenheten i Ume skapade vi "The grumpy corner" med quotes från en av många Grumpy Cat användare på Twitter. Magiskt är det enda ordet som går att använda för att beskriva det. Jag bjussar på några rumsrena här och nu bara för att visa hur klockrena tweets vi snackar om:

“You look tired” is the less rude version of “wow did you even try today”.

"I wasn't mad. Then you asked me 10 times if I was mad. Now I'm mad."

"Instead of getting their period girls should just get to sleep for 5 days straight every month everyone wins"

Haha ja. So true.Anyways. idag är det tisdag. I förmiddags fick jag för mig att det var onsdag. Det hade blivit jobbigt om det faktiskt varit onsdag för då hade jag missat tåget, big time. ;)

Tåget går strax efter sju imorgon, yey :P Tur jag är relativt mycket morgonmänniska :P Ska se till att göra i ordning allt ikväll så det bara är att kliva upp, klä på sig, äta och he sig till bussen. Låter som en plan.

Ikväll är det hockey, mot Skellefteå. Vill inte vara sån men oftast brukar jag vara på dåligt humör efter att vi spelat mot dem...undra varför. Det låter vi vara osagt. Jag hoppas att idag är ett undantag, så heja Modo helt enkelt!

Såå, två dagar i Lule och sedan tar jag "helg". Ser fram emot den här konferensen, bland annat föreläsning av Staffan Eklund. Nämen lite nässpray på det här så att det går att andas resten av kvällen också kanske ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback