Träningens verk

Om ganska exakt två veckor är det Blodomloppet i Umeå. För ungefär två månader var vi duktiga och sprang tre gånger i veckan. Nu springer vi lite nu och då om vi känner för det. Idag var en sån där dag när jag kände för det. Eller nä...inte riktigt men jag kom fram till att jag borde testa formen inför Blodomloppet ;) Tog mig iaf fem kilometer längs sjön och hade ork nog att spurta slutet av springturen...men nu är mina ben rätt möra.

I övrigt har jag visst vunnit presentkort på IKEA, oklart på hur mycket så det får bli en följetong tills det dimper ner på posten.

Ååh jag har redan gått in i någon slags hockeyabstinens, trots att VM är i full gång...vi (Tre Kronor) spelade senast i lördags och nästa match är imorgon. Visst, jag har sett småbitar av andra matcher också men det är främst våra matcher som är viktiga. Sedinarna och Edler med mot Danmark imorgon, yey :D Hoppas på en grym match så vi kan gå med bra känsla in i kvarten!

Sa jag att jag köpte en mixer i helgen? Jo det sa jag nog. Vi hade tänkt inviga den genom att göra löksoppa men syster har tappat bort receptet. Rättning, receptet finns för långt upp i fb-konversationen ;)

Nämen tisdag imorgon, tokiga tisdag. Välkommen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback