Rivigt

Min tumme är arg på mig Varför? För att jag råkade riva det på rivjärnet igår. Vårt rivjärn är vasst, till skillnad från våra knivar (vilket är tur). Blev alltså lite hud med citronskalet som åkte i kolakakorna...nä huden satt fast tillräckligt på tummen för att inte hamna i degen ;)

Idag är det torsdag, det betyder vadå? Hockey och Eurovision så klart! Och idag blir det nog som moster tipsade mig om, se på hockey live och se på Eurovision på SVT play i efterhand - mycket bra lösning!

Solen skiner, himlen är blå...jag glömde lunchen hemma men är glad ändå ;) Syrran kommer förbi med den sen så ingen fara på taket. Hade radioskugga på mobilen imorse...helkonstigt.

Imorgon blir det till att ta tåget till Övik och "taxin" hem till skogen. Sen bär det av till Kramfors på lördag och årets första tävling för vår klubb. Spring Challenge på Kramfors Ridklubb, kom förbi ifall ni är i närheten vetja! :)

Nu blir det jobb! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback