Konsten att

Jag är så att säga "för" att packa lätt. Ju mindre bagage desto bättre. Däremot är jag sämst på att bestämma mig för vad jag behöver ha med mig. Jag menar, hur mycket saker kan jag behöva för två dagar egentligen.

Min första tanke var att jamen handbagage ska väl räcka. Börjar nu känna att jag kanske ska checka in en väska så att jag inte behöver prioritera bort all min packning. Haha ja det är inte lätt.

Gick smådåligt för Tre Kronor igår. Förlust i premiärmatchen men ikväll spelar vi mot Tjeckien så heja heja. På tvn just nu Ryssland-Lettland. Är i ärlighetens namn smådåligt engagerad. Norge vann mot Slovenien, heja Norge. Kanada-Danmark senare idag, hoppas på en skräll från Danmark men det känns...som att oddsen på det inte är så goda.

And it's saturday people, saturday and we love it! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback