Happy birthday to me

Med cirka en halvtimme kvar av födelsedagen har jag landat hemma i lägenheten för att varva ner och kanske framförallt varva om. Innan jag klagar på det trista med att spendera största delen av födelsedagen med att skriva på en text som vi jobbat med i 6 månader, vill jag påpeka att jag iaf firat dagen i trevligt sällskap och det blev till och med tårta tack vare finaste Malin :) Men för att vara sakriktig vill jag även påpeka att it kinda sucks att inte kunna göra vad tusan man vill på födelsedagen, kan låta barnsligt men jag står fast vid min åsikt ;)

Två dagar kvar till inlämning av examensarbetet. Skickade in min examensansökan idag...den ni ;) Väntar fortfarande på att några viktiga människor ska ringa men det är bara att vänta vidare lite till.

Igår sprang jag Blodomloppet. Besviken på mig själv över att jag inte tjurade och sprang hela vägen runt men jag sprang större delarna av rundan iaf och slutade på tiden 34.46 vilket ändå bara var 3 min efter mina tappra lagkamrater som var duktiga och sprang hela sträckan :) Röd är glöd gott folk! Ironin i att vårt lag hette det och att vi alla var svartklädda...fick en jättefin kylväska i blodgivargåva, det gillas!

Nu måste jag sluta skriva här för jag är trött...trött...och trött. Vaknade klockan fyra imorse och kunde inte somna om...ej okej. Ber om ursäkt för allt gnäll men idag är bara en sådan dag ;)

Sommaren är inom räckhåll, slutet på universitetsstudierna är retsamt nära...ja det är mycket som frestar som känns evigheter bort fastän det är så nära! Bara att kämpa vidare! Hej på er så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback