Elin & Karins samlade memoarer

Igår konstaterade syster (not for the first time) att vi borde ge ut en bok innehållande alla våra fantastiska konversationen. Ja, det är faktiskt precis vad 99,999999999% av våra samtal är F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.A...utan att skryta liksom ;)

Ikväll konstaterade jag att gårdagens konstaterande skulle kunna leda till en riktigt storsäljare. Ni anar inte. Enda problemet skulle kunna vara att utomstående inte riktigt skulle förstå riktigt allt.

Till exempel: alldeles nyss kommenterade jag en tv-serie på tvn och började sedan skratta hysteriskt, inte för kommentaren utan för vad kommentaren var på väg att få mig att säga. Syrran frågar "vad sa du?" och när jag upprepar det, det inte speciellt roliga, och fortsätter skratta så kommer det ett klart och tydligt "oh no you didn't" utan att ha en aning om vad jag tänkte säga. Fast det är väl lite det som är grejen, att hon mest troligt visste exakt vad jag tänkte säga.

Där har ni anledningen till att storsäljaren kanske inte skulle bli en storsäljare, vi får helt enkelt köra på youtube och lägga in tankebubblor så kanske resten av världen skulle fatta haha och nej, jag kallar inte resten av världen dumma. Jag menar bara att större delar av världen inte är införstådda i vår fantastiskt roliga verklighet or what to say. Andra människor skulle kalla det internskämt...men det låter lite för simpelt ;)

Nu är det hockey, grundseriens sista omgång. Känns som att det var igår det var ispremiär och nu är det snart SLUTSPEL woooohooooo! Känns som att risken är rätt stor att vi möter FBK, alternativt SAIK i kvarten men jag skulle helst se att vi fick möta Lule :P A girl gotta dream liksom ;)

Nämen periodvila och sen time to get in to the game again! Heja Modo! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback