That's how to do it!

Hade planerat att köpa en stor ram när vi var på IKEA igår, kom hem med tre...inte bara i perfekta färger utan dessutom till nästa samma pris som den tänkta ramen ;) Nu försöker jag hålla mig från att gräva igenom mina flyttlådor för att hitta det som ska sitta i en av ramarna. För er oinsatta är det ett tidningsuppslag från 2007, motivet får ni gissa er till helt själva :P Ramarna råkar vara röd, vit och grön ifall ni inte redan räknat ut det och jag tror att det kommer passa makalöst bra i min lägenhet :D

Måste säga att det kliar lite i mina fingrar när det gäller att få se lägenheten IRL (nej jag åkte inte 51 mil enkomt för att titta på en lägenhet) och få börja ställa iordning allt :P Dock vill jag inte att sommaren ska vara över riiiktigt än så ;)

Till helgen blir det slumber party med Vikingen och så på någon vecka ska vi minsann fara och Via Ferrat- klättra igen :D Får se ifall vi ger oss in på den snäppet svårare leden men oavsett är det nått att se fram emot :)

I övrigt är det lugna puckar, fredag imorgon och då ska vi visst iväg och träffa lite släkt så det blir skoj :) Nu ska jag ta och packa ner mina IKEA-fynd så att de hänger med till Malmberget i augusti ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback