How old is your soul?

Lyckades just kombinera tangenter på ett sådant sätt att jag backade bort från inlägget jag höll på skriva. Klåfingra alltså! Tänkte i alla fall låta bli att be om ursäkt för bloggtorkan för det känns som att det är vad jag gör i vartenda inlägg nu för tiden. Hur man får in en ursäkt utan att be om ursäkt ;)
 
Har spenderat veckan i Umeå och packat på jobbet, packat på kvällarna och nu står det 12 välpackade flyttlådor i lägenheten som väntar på att få åka med till Malmberget. Jag ser faktiskt fram emot flytten, är dock osäker på varför så många runt omkring mig verkar tycka att jag borde ha en annan inställning. Jaja.
 
Jag och syrran kom hem från Umeå igår (eller ja...vid 01.00 i natt) och dagen har innehållit vedstapling, höskyfflande, sårrengöring, fika hos fina släktingar och ja...sen rymtes inte så mycket mer ;) Imorgon är en annan dag och till veckan ska vi till IKEA :D Yey! Ska äntligen få använda mitt presentkort jag vann ;) Bäst att ladda upp för morgondagen nu, man vet aldrig vad som väntar! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback