Lucka 9

Nu dag. Ny vecka. Nya möjligheter. People, det är måndag! Dagens lucka bjussar på lite framtida yrken.


I en diskussion för några dagar sedan kom jag och min tillfälliga room mate fram till att jag har en lång list yrken som jag skulle passa i eller i alla fall skulle vilja testa. Här kommer listan, utan inbördes ordning.

1. Hockeykommentator
2. Organisatör (vad nu det innebär)
3. Röst till animerad film
4. Hockeydomare
5. Driva Dollarstore i Övik
6. Driva multi-anläggning (vad nu det innebär)
7. Skogslärare

Har en känsla av att listan var längre för några dagar sedan men ni får nöja er med den ovan ;) Med det sagt vill jag påpeka att jag är väldigt nöjd med mitt nuvarande yrkesval, men man vet aldrig vart livet tar en!

Eftersom jag är smart och skriver det här inlägget i förväg (busted, det är egentligen söndag :P) så är nu-Elin mest troligt inne i att avsluta en lektion och själv ska jag återgå till att ha andra advent ;) Over and out! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback