Lucka 7

Hej och välkomna tillbaka! Idag befinner vi oss 7 dagar in i december och om ungefär 12 dagar åker jag ner till Ångermanland för att fira jul. Vad bjussar lucka 7 på då?
 
Kort och gott tänkte jag bjuda på ett konstaterande: Jag kommer aldrig bli för gammal för vare sig animerat/tecknat eller julkalendern. Så är det bara. För det första, hur magiskt är det inte med animerade filmer egentligen? Dels är det helt galet vad duktiga de som gör filmerna är och dels finner jag en fantastisk humor i dem som man som barn inte ser. Vi såg Dumma mig 2 för några dagar sedan och ja, vad ska jag säga. It's awesome! Se både ettan och tvåan om ni inte redan gjort det! Vikingen kom fram till att agent Lucy i tvåan är en animerad version av mig. Haha jag har lite svårt att säga emot henne :P 
 
Sedan var det det här med julkalendern. För mig är julkalendern tradition. Det spelar ingen roll hur dålig den är, jag följer den ändå av principsak. I år är jag väldigt imponerad av barnskådespelarna, riktigt duktiga. Jag kommer aldrig sluta hävda att trolltider är den bästa julkalendern som någonsin sänts...trots att jag inte var född när den sändes ;) Men jag har i alla fall sett den som repris :P Nu ska jag återgå till livet, ha det gött! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback