Lucka 10

Dagens lucka bjussar på lite celebration minsann! Idag är det den 10:e december. Den 10:e december som i fyra månader efter 10:e augusti. In other words, jag har jobbat i fyra månader. Grattis till mig! Känns inte som något att direkt skryta över men känns ändå väldigt skönt att konstatera :)

Vad har jag att säga efter fyra månader på jobbet då? Ja ni, jag trivs väldigt bra på jobbet även som det såklart är tyngre vissa gånger (som med livet). Framförallt är jag väldigt glad över mina fantastiska kollegor och för den delen alla elever. Med risk att bli för blödig hade jag idag ett "moment" i ett samtal med såväl min introduktionsårs-mentor och min mentorskollega där jag kände att, tusan vad bra att jag hamnade här bland dessa människor.

4 månader på jobbet och två veckor kvar till jul. Inte helt fel det ;) Nu - dags för skönhetssömn. Svar nej. Jag kan inte låta bli att påpeka att jag skriver inlägget lite mer än en halv dag innan ni får läsa det. Det blir lättare för min hjärna ;) På återhörende! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback