We are survivors

"En expert är en person som har gjort alla misstag som är möjliga på ett begränsat område" Niels Bohr

Föreläsning om entreprenöriellt lärande idag, mycket intressant och viktigt ämne! Därav citatet då rädslan att misslyckas många gånger hindrar företagsamt lärande/entreprenöriell pedagogik. Ett bra tips som dök upp var att inte prata om att misslyckas utan om att träffa in lyckade missar vilka vi lär oss av. För det är av våra misstag vi lär oss, vad lär vi oss av att allt går som det ska hela tiden? Inte i närheten lika mycket som när vi måste lösa problem som uppstår skulle jag vilja påstå.

Nog om det, jobbar på att släppa jobbet när jag gjort timmarna för dagen men som ni märker går det sådär ;) Modo vann i alla fall igår, 2-0 mot Ässät men det satt långt inne. Inte förrän i tredje perioden kom första målet och det var Robert Hägg som satte den. Spina tryckte dit en i öppen kasse i slutminuterna också och Ullmark höll alltså nollan. Enligt rapporterna var vår målvakt bäst på isen. Det kommer bli en intressant höst!

Så är det! I övrigt har jag för dagen inte så mycket att komma med, men snart är det fredag och då drar jag till Lule :D Ha det så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback