Sweet home alabama

"Vi väljer aldrig. Vårt öde väljer. Och klokheten är att visa oss värdiga dess val, vad det än blir." Romain Rolland

Malmberget fortsätter att bjuda på jojo-väder som jag valt att kalla det. Med andra ord är det varvat sol och regn som gäller, ena stunden blå himmel och andra stunden asmörk himmel som på en stund släpper lös regntrollen. Men men, jag ska inte klaga! Bara komma ihåg att ta regnjackan imorgon även om det är sol på morgonen ;)

Igår bokade jag tågbiljetter till Luleå and back så att säga, blir en sväng i helgen ändå :D Trevligt att få träffa systrarna och klappa på pållarna :) Men än är det långt till helgen gott folk, bara tisdag idag.

Modo spelar mot Ässät, live-bloggen är igång men jag måste säga att det känns lite segt. En period kvar så heja Modo! Än är det bara försäsong så ingen panik. Skadar dock inte att göra lite mål och vinna dock ;)

Idol har kickat igång också, bra kvällsunderhållning då det går att få saker gjort samtidigt. Tycker dock att de kunde lägga lite mindre fokus på de mindre duktiga personerna...men men.

Nämen återgå till det kanske, bjussar på dagens bild från Malmberget! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback