Juni, juli, augusti

Sommaren är snart över och imorgon bär det av till mitt nya hem i Malmberget :) Känns kul bortsett från morgonens samtal från hyresvärden. Tydligen fungerar inte elen som den ska. Jaja Vattenfall skulle skicka ut någon att byta...ja mätaren eller nått, så det torde väl ordna sig.

Igår agerade vi flyttfirma åt kusin och hans fru. Har kommit fram att jag nog ska börja inkludera henne i begreppet "kusiner", det blir som så bökigt så fort man ska prata om dem annars och det känns taskigt att säga kusinens familj för det är ju lika mycket hennes familj liksom ;) Rätt ska vara rätt :P Okej, tror jag är lite väl filosofisk så här på förmiddagen.

Anyways så flyttade vi åt dem och så plockade vi upp lite bokhyllor och dylikt innan vi åkte hem och så att säga åkte vidare. Tävlingsmöte i city på kvällen och den långa dagen var över rätt snabbt. Oooh, just - jag fick en superfin diskhandduk "Norrlandsparlör" :D Ska fota den så fort jag kommit på plats i Norrbotten ;)

Lite mör är jag i kroppen efter gårdagens "uppvärmning", får se hur det känns efter imorgon kväll :P I övrigt så har jag glömt bort vad det var jag hade tänkt berätta för er. Så kan det gå. Har hela mitt liv nerpackat i lådor nu så jag antar att hjärnan är lite smått nedpackad också ;)

Överhuvudtaget ska jag he upp en del bilder, men kabeln är nerpackad så ni får hålla ut. Nu - ut i regnet och se ifall hyllorna kan förflyttas och rengöras! Over and out// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback