Best song ever

"Friheten är ingenting värd om den inte innefattar friheten att fela." Mahatma Gandhi

EM hoppning på SVT Play och syster konstaterar att "det skulle inte förvåna mig om de kommer fyra, det är så typiskt svenskt" och jag kontrar med "ja, lika svenskt som lagom" haha Men sedär, vi gick visst och blev trea i laghoppningen ;)

Idag gick jag och en kollega ut en sväng på lunchen och gjorde upptäckten att det finns en kanin i svanparken :D En väldigt söt kanin som jag så gärnat klappa, sååå kul att det inte bara finns fina fåglar :D

Vet inte riktigt vart den här veckan tagit vägen men imorgon är det i alla fall fredag och då drar jag till Lule :D Blir upphämtad på station och får sova över hos hästfolk och på lördag är det westerntävling för fulla muggar :D

Nu måste jag ta tag i disken och packa kappsäcken så att allt är klart för imorgon //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback