Alternativa svordomar

Tror jag ska börjar använda "tågtider" som en alternativ svordom :( Började undersöka mina alternativ för hemresa i mitten av september...och ja. Det finns inte så många alternativ om vi säger så. Jag som hade tänkt att jag både skulle hinna förbi i skogen och klappa på min bästa Bestis och säga hej till mamma och ändå hinna med under hela tävlingshelgen. Börjar rent av överväga att hyra en bil så att jag kan göra som jag vill och inte styras av de värdelösa tågtiderna. Nä jag ä int bitter.

I övrigt har jag sprungit Dundret Extreme Running K2 idag, inte gick det snabbt och inte sprang jag 100% av vägen men nog tusan är jag stolt över att jag gjorde det! En jädra massa backar och så över myrmark och ja...min kropp lär må imorgon :P Så har jag fått lite guidning av centrum och även av andra delar av Gällivare :) Så nu har jag alltså äntligen varit upp på Dundret eller ja ända upp till Hellnerstadion iaf och så upp till Björnfällan.

Både Charlotte Kalla och Marcus Hellner sprang, dock K22 (såklart) och ja...de såg oförskämt pigga ut när de kom i mål :P Måste säga att jag är sjukt imponerad av alla kids och ungdomar som sprang :O Men ja, jag är nöjd över att ens tagit mig runt ;) Ska höja ribban till nästa år kanske :P

Tog mig dessutom runt utan att vricka någon fot eller så...däremot så tappade jag mobilen på min tå så att hörnet skapade ett fint blåmärke på tånageln. Hm lyckat. ;)

Kroppen börjar kännas lite stel, vill inte ens fundera på hur det kommer kännas imorgon. Ändå kul att utmana sig själv lite. I övrigt konstaterade jag idag att jag missat att det är Czech Hockey Games. Jag missar inte sånt. Men tydligen så har jag gjort det. Får se om jag hinner se morgondagens match men ja kanske lika bra att skippa den också och låtsas som att det aldrig hänt ;) Matchen mot Ryssland var ändå ingen succé, däremot verkar det ha gått bättre mot Tjeckien.

Vinst för Modo i SCA-cupen iaf, muy bien :D Åååh vad jag längtar efter att säsongen ska dra igång på riktigt! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback