Tonight's THE night!

Torsdag idag. Say no more! Jag måste säga att jag igår lyckades bryta mig in i min pluggbubbla och hippt som happt gick det mycket lättare. Peppar peppar.

Jag har egentligen inte så mycket att berätta för er. Eller egentligen har jag något att berätta men jag har inte bestämt mig för om jag ska berätta eller inte. Får se om jag bestämt mig när jag kommer hem i eftermiddag.

Ska snart iväg och skriva ut lite saker innan dagens pass börjar. Redovisning C med leasingövningar står på schemat idag. Välkomstmässa på Campus också så jag måste såklart dra en veva där, börjar ta slut pennor ;) Ska se om Lärarförbundet har sina nya kalendrar, me like them. Jag är som student medlem i båda facken så reklamprylarna berör mig inte alltför mycket. När jag om ett år måste välja fack ska jag hålla mig till prylar från det facket ;)

I övrigt då? Ja ni kanske kan gissa er till vad jag är mest exalterad över idag...ELITSERIEPREMIÄR! Magiskt! OJ så efterlängtat! Finally! Nu kan livet återgå till det normala haha skämtåsido men det är grymt skönt att säsongen äntligen drar igång! Nästan så att jag var sugen på att åka upp till Skellefte och se matchen men jag håller hårt i plånboken.

Så. Hockey ikväll, don't you dare forget, och kanske hemlighet senare idag. Det är inte så mycket hemlighet egentligen men jag vet bara inte om jag vill att alla ska veta. Ni kommer skratta när, om, jag avslöjar det :P På återseende! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback