Meningslösa måndag

Jahapp. Då var första skoldagen för terminen avklarad. Behövde inte sitta still och lyssna mer än en timme och fem minuter. Bra med mjukstart.

Tänkte börja läsa lite i kurslitteraturen ikväll men bestämde mig för att ta tag i lite mer förberedelser för helgens tävling istället. Nu är ekipagepärmen ifylld, High Point Rider-protokollet är fixat och så även lapparna som ska användas för att märka upp boxarna som ska användas. Muffinsarna får nog vänta till en annan dag men jag har handlat godis för att stoppa i dem iaf :)

Himla gullig kille som stod bakom mig i kön på Ica. Han hjälpte sin mamma att packa upp på bandet och så helt plötsligt fick han syn på godispåsen min. "Det är nått fel" säger han och efter en stunds paus pekar han på påsen "titta godis, det är ju inte lördag idag" haha nä skäms på mig men till mitt försvar ska de i muffins som ska ätas på lördag så ;) Barn är för härliga, världen är så trevligt svart och vit också. Tänk om det varit så hela livet.

Nä ibland är det trevligt att ha lite fler perspektiv men ibland måste jag säga att jag önskar jag var liten igen och bara behövde göra som mamma och pappa säger istället för att behöva tänka själv :P

Trött är jag och klockan är bara 18. Åkte tåg från Husum imorse, så himla bekvämt! Tar 40 min, nästan lika lite tid som det tar för mig att gå hem från tågstationen. Haha ja ni. Nu ska jag skriva ihop en krisnummer-lista. Hej så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback