Lurigt

Jaha. Vår teorilärare sa att vi bör kolla uppdateringar om vi har en äldre bok. Eller snarare såhär, han tyckte att tjejen som hade upplaga 17 borde göra det iaf. Jag har upplaga 18 så jag kände att jag kanske skulle ta och göra det också. Surfar in på STR och hittar med hjälp av Google åt uppdateringar...som gjorts från upplaga 20 till 21 så att säga. Hjälper ju inte mig speciellt mycket. Dessutom var det mest språkliga saker men även en del regeländringar som då såklart inte står specificerade. Måste höra med vår lärare ikväll ifall jag måste skaffa en nyare bok. Känns onödigt men ja det är bättre att fråga än att plugga utifrån "fel" bok. H på kontoret sa dock till mig att Niklas brukar tycka att 17 då börjar den bli för gammal men det borde innebära att 18 är okej va? ;)

Har varit på universitetet i förmiddag. Lämnat in en bok till försäljning. Snubben på Campusbokhandeln kommentar: "Jaha ja den här var ju rakt i bättre skick än nyskick". Ja. Vad säger man? Jag tar hand om mina böcker. Hade för ovanlighetens skull skrivit i denna, använt T-kontona till övningsuppgifterna. Men smart som jag är så skriver jag så försiktigt att jag sedan kan sudda och ingen kan säga att det någonsin stått något där :D Hoppas den blir såld nu lite snabbt, har tre par till böcker jag borde lämna in...får ta det på måndag!

Snart helg. Helt galet. Imorgon är det hemstudier som gäller och jag måste ta tag i disken. Brukar sällan skjuta upp den men nu har jag varit och flängt runt mest hela dagarna i veckan och då blir det lätt så.

I övrigt är det hockey ikväll. Så, då kan ni inte missa det heller ;) Jag kommer missa första perioden. Mycket opassande att lägga teoripassen på tisdagar och torsdagar :P I tisdags var det ju som tur var ingen hockey ;) Haha nä men hellre missa första än sista.

Solen skiner, himlen är mestadels blå och nu ska jag laga lite krubb så jag hinner äta innan jag ska iväg till körskolan! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback