Jag ber om ursäkt

Innan jag uttrycker något i detta inlägg vill jag i förväg be alla småbarnsföräldrar och hundägare om ursäkt. But you picked the wrong day to mess with me.

Jag kanske också bör påpeka att jag tycker om barn och djur av de flesta slag. Men inte när jag vaknar, alltför tidigt för att det ska vara okej en söndag, av skrik och skällande. Alltför tidigt innebär att det fortfarande är mörkt ute. Inte okej.

Sånt man får ta när man bor i lägenhet men det betyder inte att man inte får vara bitter över det. Jag förstår väl såklart att det är svårt att få ungar att inte springa runt och tjoa och för den delen minst lika svårt att lära hundar att inte skälla på allt som rör sig. I get it. Ändrar inte på det faktum att jag är bitter över min avbrutna sömn.

Hjälper inte att vi förlorade igår. Visserligen i övertid så vi fick en poäng över och ja ä int bitter, bara mitt undermedvetna så jag antar att det är just vad jag är. Bitter. Men å andra sidan är det kanske bra att få en dålig start och sedan utvecklas till det bättre än att få en bra start och sedan inte kunna leva upp till den. Det är fint att se världen ur ett positivt perspektiv haha.

Imorgon är det måndag. Kan vara lite därför som jag känner mig lite extra bitter. Nä men den här veckan ser jag faktiskt fram emot lite. Som vanligt är det skola, så har vi körkortsteorin och så på onsdag ska jag med några vänner på en föreläsning som Lärarförbundet anordnar. Handlar om hur lärare ska kunna inspirera elever till att lära kort och gott. Och så är det premiär för Bones säsong 8 ;) Fina grejer för en tv-serienörd som mig :P

Men. Först ska söndagen avklaras. DET är fina grejor! Hej med er! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback