Det går framåt

Min förkylningskurva is looking good, if I may say :P I måndags var det halsont och lite halvfeber, tisdag var det likadant och så kom hostan, onsdag hostades det som bara den, torsdag natt vaknade jag och kände mig oförskämt pigg, torsdag morgon hade jag ingen röst meeen mer eller mindre ingen hosta och tänk att halsen tycks må fint. Fin utveckling, nu har dock näsan täppt igen. Jag hoppas det tänker gå över för det är minst lika störigt som hosta. Tur jag har min trotjänare i badrumsskåpet: nässpray, en räddare i nöden ;)

Idag har jag hunnit med att jobba, i övrigt håller jag mig till åsikten att förkylningar bör vilas bort. Med andra ord har jag inte fått så mycket annat gjort utanför jobbet. Men blir jag frisk snabbare så är det ju faktiskt bättre.

Imorgon blir det lite universitet, förhoppningsvis lite trevligt umgänge och sedan ska jag invänta taxin som går till Hemling. Tävling i helgen ju, ni kommer väl ihåg att ni ska fara till Solänget på lördag va? ;) Nä lite mer vila på det kanske :) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback