Crazy morning

Jaha. Vet inte vad mornar har emot mig men tydligen ska jag inte få vakna, kliva upp och göra mina diverse rutiner ifred. Fick någon konstig frossa-känns-som-jag-ska-svimma-knasigheter halvvägs in i min morgonstretch. Ja. Ska nog boka in den där förbaskade hälsokontrollen ändå nu när det tycks vara småfjant-saker hela tiden. Men men nog om det!

Beslutade mig för att det var dum idé att cykla in till universitetet med en kropp som inte riktigt är med på alla noterna så jag skippade förmiddagens föreläsade, återhämtade mig från min crazy morning och cyklade in för eftermiddagspasset. Lärare nummer två som tagit över momentet nu och tack och lov är hon lika bra som lärare ett. Säger jag efter en föreläsning :P

Idag gick vi till fyra och eftersom jag hade teori på körskolan kvart över fem så tog jag det säkra före det osäkra och cyklade dit direkt när jag var klar på universitetet. Det såg nämligen väääldigt mycket ut som att det tänkte börja regna. Men det gjorde det inte. Better safe than sorry haha. Teorin var väl rätt givande, gick relativt snabbt och kände väl att jag snappat upp det mesta när jag läst boken men det kom även upp en del grejor som fick mig att tänka efter. Blir nog bra det där. Eftersom jag redan mer eller mindre läst ut körkortsboken i helgen blir det till att plugga lite vägmärken inför torsdagens pass. Very good, det betyder mycket bra haha

Kom hem kring halv åtta. Käkade lite kvällsfika. Pratade med hyresgästföreningen. Gick ut och gick en sådär två timmars lång promenad med grannen. Sablar vad jag tycker höstkvällar är trevliga. Visst det är mörkt men spela roll, jag gillar alla orangea löv och jag gillar framförallt att luften är som lite kylig och som så frisk av sig.

Hemma igen, uppenbarligen, och jag har faktiskt hunnit med mitt träningspass som jag gatt avbryta imorse. Göttans! Imorgon blir det hemstudier under förmiddagen, lite kassaflödesanalyspass på universitetet och så ja vad annat nu onsdagen kan tänkas erbjuda :) Nä just det, jag ska ju på föreläsning som Lärarförbundet anordnar, soppcafé minsann :D Great! Pju, onsdagen kommer försvinna i ett nafs och då blir det hockey-torsdag ;) Nä men sova nu kanske //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback