Bussar

Okej. Jag berättar väl då. Även om det inte finns något att berätta. Mission failed än så länge. Återkommer.

När jag cyklade hem idag hamnade jag bakom en buss. Jag är dödligt seriös. Jag "fastnade" bakom en buss som stannade alldeles för ofta och gjorde mig mäkta irriterad i och med att mötande trafik gjorde att jag inte ville cykla förbi. Det fick mig att tänka på min syster.

Lillasyster gillar inte att hamna bakom bussar. Det hände väldigt ofta när hon skulle köra till skolan under året här i Umeå. Nu när jag idag hamnade bakom bussen, på cykeln, kände jag hur jag först blev förskräckligt irriterad och sedan började skratta när jag insåg vad som hände.

Så kan det vara. Avklarat ett övningspass på redovisning c idag. Gick bra. Tror jag har hajat det där med hur finansiell leasing ska redovisas. Vi lär väl se.
 


Efter passet tog jag en sväng runt välkomstmässan med bästa Eda som det var alldeles för länge sedan jag såg! Jag har blivit bättre på det här med välkomstmässorna de senaste åren :P Med bättre menar jag att jag kommer inte hem med massa onödiga broschyrer som jag mest troligt kommer he i återvinningen på en gång utan jag kommer hem med bra saker som pennor, vattenflaskor, tygpåsar ja lite mer användbara saker :) Blev inte så stor skörd i år men Uniaden-mässan borde väl dyka upp någon gång till våren kanske :P
 

NU ska jag ladda ladda ladda upp för hockey. Eller ja just nu känner jag inte så mycket för att ladda för jag väntar på ett samtal som egentligen inte skulle vara ett telefonsamtal men när personer inte befinner sig där de ska befinna sig kan det bli så. Ja vi får se vad som händer när han ringt. Ska kanske glömma bort att jag väntar på samtalet och ladda istället...bra plan! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback