Fredagar

Jag tycker det är så härligt att vi alla har vår egen tjusning med saker och ting. Som det här med fredagar till exempel. Jag vet inte vad ni tycker är bäst med fredagar, men vet ni vad jag tycker är allra bäst? (Nu snackar vi fredag efter avslutad skoldag/arbetsdag)

Det allra bästa med fredagar är, enligt mig, att kvällen är min, min och bara min! Det finns inget i världen som säger att jag behöver göra något jag inte känner för. Fredagskvällar är heliga och innehåller inga "måsten". Vill jag göra ingenting så gör jag det och vill jag göra något så gör jag det ;) It's my choice :)

Så ikväll blir det pluggfritt chillaxande med lite tv-serier minsann. Höstvädret bjuder in för lite "soffmys" så jag kanske till och med ska passa på att tända lite ljus som jag så sällan gör annars. En av få fördelar med höstrusk: mysfaktorn :)

Gårdagens hockey pratar vi inte om. Dagens plugg lämnar vi bakom oss och kvar har vi...fredagsmys! :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback