Allt och ingenting

Tänkte jag skulle dela med mig av lite intressant vetande. Visste ni att man bötfälls med 500 kronor om man inte visar tecken när man ska svänga när man är ute och cyklar? I didn't, dags att börja veva med armen när jag är ute och cyklar kanske.

Visste ni att choklad enligt Nationalencyklopedin är: "namnet på ett födoämne tillrett av bl.a. kakaobönor". Födoämnet, låter som något väldigt nödvändigt tycker jag ;)

Visste ni att 01.06 i villkorsrutan på körkortets baksida innebär att man måste ha linser eller glasögon när man kör? Och att det finns asmånga andra spännande koder för diverse specialare?

Hm ja nu blev jag småtrött, måste spara energi till hockeyn så jag får återkomma med fler spännande funderingar en annan dag! Over and out! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback