Snart så

Idag är det tisdag. Sverige spelar sista gruppspelsmatchen för detta VM och det mot Lettland. Oavsett hur det går blir vi grupptvåa och det verkar som att det blir en kvartsfinal mot Tjeckien. I övrigt överraskade solen oss imorse, oj så bra. Mindre bra att min växelvajer återigen lossnat. Tack för det blåsiga Umeå. Min cykel får aldrig stå ifred utan blåser omkull hela tiden och ja då går det som det går.

I övrigt har väl inte dagen varit den bästa i mitt liv, men jo rätt bra ändå. Har vunnit ett par glasögon på Lensway, funderar på att beställa ett par solglasögon med styrka men vi får se. Valde att hoppa eftermiddagsföreläsningarna och begav mig hem för att läsa istället, lyckades med den fantastiska prestationen att nästan läsa halva boken. Boken är på 600 sidor så det tycker jag ändå är rätt bra gjort :P Det som sabbade dagen var väl då resultatet på omtentan i Räkenskapsanalys och företagsvärdering. Lyckades få exakt samma poäng som på ordinarie tenta, det vill säga 28 när 35 är G. Typiskt. Jaja det är väl inte hela världen. Får skriva om den igen och då jädrar ska det gå vägen!

Det bästa av allt med idag är att det är onsdag imorgon :D Förmiddagen ägnas åt diverse studier på Campus och sedan bär det av hemåt med bästa crewet :D Först hem till skogen och så vidare med nästa bästa crew ner till Sveg. Yea yea yea :D Over and out nu påstår min syster att jag inte lyssnar så det är bäst att jag slutar skriva ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback