Praktiskt

Det är sjukt praktiskt att bo med en tankeläsare. Även om tankeläsaren väljer att inte alltid fatta pikar men det är ju inte den delen som är den praktiska delen. Det praktiska med det hela är att jag aldrig behöver förklara något för min syster. Jag bara börjar säga något om att jag känner mig si eller så i en situation eller tycker si och så om något och så kommer det ett "eller hur!!!" och jag känner hur våra konversationer som alltid ligger på ett helt annat medvetandeplan haha superbra! Det är det som är så bra med syskon, det här med att växa upp tillsammans sätter som sina spår :)

Just nu sitter jag och pluggar för morgondagens tentamen och jag önskar att jag kunde läsa våra lärares tankar. Tyvärr kan jag inte det så det är bara till att göra sitt bästa och se vad som händer. Sista salstentan innan sommarlovet, wihooo! Dock en inlämning och en opponering kvar men den ska vi väl ta oss igenom såsmåningom också.

Eurovision btw, epic med vinst! Arrangemanget var väl sisådär men nästa år ska vi minsann visa hur det ska göras ;) Grymt att Loreen vann! (Jag vet att jag är lite efter men give me a break så säg) Fick nya glasögonen idag, de jag vann från Lensway. Skojsigt värre, måste fixa bågarna lite bara men annars måste jag säga att jag blev lite nöjd :) Ska he upp nå bilder någon dag framöver.

Imorgon klockan 8.25 är det exakt 23 år sedan Elin Katarina Egnor kom till världen. Shiet, jag börjar bli gammal ;) Då blir det tenta, bak av födelsedagskakor och så får vi se vad jag hittar på tills syster kommer hem och vi kan mumsa i oss dem ;) På kvällen är det Blodomloppet som gäller, yey :D Hej så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback