Planer till planerna

Hade tänkt springa Blodomloppet och få med mig större delen av familjen på det hela. Den planen gick i stöpet när det visade sig vara en tisdag. Jag är inte sämre än att jag ändrade mina planer och igår anmälde jag mig till promenadklass, nog lika bra det med tanke på hur den tänkta träningen uteblivit ;) Får med mig Thors matte som sällskap så även om ursprungsplanen sprack kommer det bli trevligt ändå :)

Tentan avklarad, gick ifrån ÖP och kände mig rätt nöjd. Den känslan har jag saknat :P Kunde ha lagt ner lite mer energi på plugget då jag uppenbarligen haft rätt fokus men men det är sånt som händer. Nu är det gjort och nu är det helg.

Syrran lånade två amigu...två böcker med mönster för att virka söta små figurer till mig :) En är på engelska och jag har som nog svårt att hänga med i beskrivningarna på svenska men jag ska nog knäcka nötet med hjälp av bilder ;)

Går det att inte älska P3? Jag trodde det men när jag i detta nu lyssnar på dem när de diskuterar vilken slags musik barn föredrar så är jag såld. Helt galet roligt och då är det här inte ens morgonpasset, inget slår morgonpasset. Jisses.

Imorgon börja hockey-vm, yey :D Lite besviken över att jag kommer missa matchen mot Norge men men jag överlever nog :) Hoppas verkligen att vi visar upp ett tightare spel än i matcherna inför. Mot USA såg det iaf lite bättre ut än i Kajobet Hockey Games vill jag påstå. Heja Sverige! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback