Monkey mischief

Det började här:

Såg ett tag ut så här:

Och inte alltför länge senare såg det ut så här:

Innan det såg ut så här:

Och nu ser det helt enkelt ut så här:

I jämförelse ser det ut så här:

Vänta bara tills jag fixat fram lite filttyg ;) Tycker jag lyckats rätt bra jag :D Roligaste med att virka, oavsett om det handlar om en duk eller en figur, är att se skapelsen växa fram :) Hade tänkt fråga mamma om jag kunde få ta upp lite mer garn hemifrån men det glömde jag bort. Mitt garnlager är ganska tråkigt färgmässigt och framförallt börjar det sina efter diverse projekt hehe

Nu lyser solen så jag och Gin ska ta en liten promenad tror jag minsann! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback