Metropolen Sveg

I lördags kom vi hem från Sveg och bortsett från systers besvärliga hosta och min plötsliga sjösjuka (pga luftmadrassen...pinsamt) så hade vi det oerhört trevligt nere hos Vikingen :D Jag hade tänkt att slänga upp lite bilder men insåg just att jag har dem på mobilen så det får bli en annan dag. Jag är lite allmänt slö på att blogga har jag märkt men jag gör mitt bästa.

Ikväll är det första semifinalen i Eurovision song contest, sköj! På torsdag är det andra semin och då är Sverige med. Kung! Beställde mina vinstglasögon igår, blev ett par röda. Rött är en fin färg! Apropå rött så är det inte många månader kvar tills att hockeysäsongen drar igång igen ;) Haha nä nu skojar jag med er, jag har inte börjat räkna ner...än :P

Ute skiner solen och inne skiner vi :P Satt nere i backen och myste i solen ett tag ikväll, härligt med lite värme! Snart har redan halva veckan passerat och jag tyckte mig räkna ut att jag har ungefär 15 pluggdagar kvar innan sommarlovet. Det blir bra det. Hm just det...VM gick åt fanders. Har som redan förträngt det men men. Kul för Slovakien att de fick spela final även om de förlorade hyfsat stort. Vi får ta guldet nästa år istället...

Ska slänga upp bilder från Sveg någon dag framöver, men nu blir det Eurovision! //Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback