Frillan




Haha ja jag kunde inte låta bli att lägga upp bildkedjan ovan, satt och letade efter en bild till förra inlägget när jag hoppade till av att se mig själv väldigt mörkhårig :P Har redan glömt bort hur jag ser ut som brunett ;)

Min resa tillbaka till min normala hårfärg går sakta men säkert framåt :P Just nu har jag som tre färger i en, rätt nice ändå kan jag tycka. Emellanåt är jag dock inte så överens med mig själv på den punkten ;) Askblond i botten som ni ser på bilden, sen är det lite guldblondt innan det orangeblonda tar vid.

Luggen har nästan vuxit ut tillräckligt för att eventuellt bli en snelugg så nu för tiden får den hålla sig ur vägen :P Fortsättning följer kan man väl säga ;) Hade tänkt klippa mig på väg ner till Sveg om två veckor men det är ju röddag då så mina planer krasades :( Jaja jag överlever nog.

Nä nu ska jag försöka städa undan lite, så dumt att jag har fredag idag för hela jag är beredd att packa väskorna, sätta mig i bilen och dra hemöver för tävlingen haha knasigt det kan bli! Men over and out så länge då! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback