Friday I'm in love

Bjussar på ett litet bildcollage idag, lite bilder från Sveg och lite för livet utanför Sveg ;) Det är fredag, oj nu har tiden sprungit ifrån mig igen. Igår blev jag lycklig när reklamen damp ner i brevlådan och talade om för mig att jysk har lagerrensning, magiskt! När Maui-byrån, en av de fina objekten i en möbelserie jag suktat efter länge, dök upp på andra sidan av rea-bladet fanns det ingen återvändo. We just had to go ;)

Medan vi åt middag och varvade ner lite efter att syrran, och såklart vovven, kommit hem så beräknade jag huruvida jag skulle orka bära hem byrån från Ersboda till Mariehem. Det gick fint, bara lite träningsvärk i armarna idag :P I instruktionerna var de tydliga med att en ensam man inte fick bygga ihop den själv och så stod det att det skulle ta 30 min. Såklart bestämde jag mig för att motbevisa båda påståendena genom att bygga ihop den själv på 26 min ;) Kunde ha tagit femton men jag valde att använda skruvmejseln i min multihammare istället för att ta den normala mejseln på en gång så det tog lite längre tid att skruva :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback