Dum av dig

Ja ni. Imorse lämnade jag lägenheten och tog mig till campus med följande vetskaper:
1. Väderleksrapporten sa att det skulle börja regna vid 13
2. Jag skulle sluta min dag på campus vid fyra
3. Det fanns ingen regnjacka i min väska

Följande hände:
1. Det började regna vid lunch
2. Jag glömde he en plastpåse över cykelsadeln på morgonen
3. När vi slutade vid fyra regnade det fortfarande
4. Jag kommer ut till en blöt cykel och tänk att jag såklart dessutom hade ljusgrå byxor idag och som nämnt ingen regnjacka eller några regnbyxor med mig.
5. Jag torkar av sadeln så gott det går med vantarna och får cykla hem i regnet med blöta vantar :P

Ja det var väl inte världens undergång men hade jag bara varit så smart att jag stoppat ner regnjackan och kommit ihåg att he en plastpåse över sadeln imorse så hade jag inte haft något att gnälla över alls ;) Så går det när man inte tar vara på den informationen man har :P Nu står en panpizza på jäsning och på någon timme är det hockey, det gillar vi :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback