8.25 för 23 år sedan

Först och främst, tentan gick BRA till och med VÄLDIGT BRA (peppar peppar) :D Ett bildkollage på den!


Kladdkaka (och mackor faktiskt) till frukost, tur vi hade lite över från helgen :P och så fick jag till och med lite paket sådär på morgonkvisten. Fiiina örhängen, en awesome bok (Vad du borde lärt dig i skolan...men inte hann med eftersom livet kom emellan) och ett fint halsband :) Tack mina fina syskon!

Så bar det av till tentamen och där fick jag nästa present i form av en tenta, som gjort mig så nervös att jag var illamående, som kändes magisk när jag läst igenom frågorna. Sedan ifall det gick så bra som det kändes återstår att se ;) Jag skrev klart på en timme och cyklade sedan hemåt.

Tog en tripp förbi Ica och inhandlade lite nödvändigheter samt en Premium mint chokladkaka som bonus för tentan och som en liten present till mig själv ;) Sedan jag kom hem har jag pysslat på lite, ska snart börja baka och så ikväll är det Blodomloppet :D Hej med er så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback