Vilodag idag

Jaha, ikväll är tydligen sista gången en tv-hallåa syns i bild. Trist, jag som tänkte ha det som en sak jag ska hinna med innan jag kolar ;) Jaja får väl nöja mig med att röst-hallåa kanske...

Skickade hem dammsugaren med syster för att byta ut den mot en annan. Just nu har jag ett dilemma i huruvida jag ska låta golvet vara skitigt eller inte. Tänk er hund-damm-grus-sockludd-försvunna-möbler-skitigt...just nu funderar jag på att låna sopen från tvättstugan. Oj vilka problem.

För övrigt fyllde jag just i en enkät å Karolinska institutets vägnar. Blev lite paff när jag skulle klicka i civilstatus och inte hittar singel någonstans. Sekunden efteråt inser jag att jag i deras ögon inte är singel, jag är bara ogift ;) Frågar ni mig är det faktiskt lite skillnad men den skillnaden är kanske inte relevant för dem.

Melodifestivalen igår...ja jag tror jag lämnar det okommenterat. Tack och lov att Sean Banan inte gick vidare till finalen i alla fall. På lördag är det finally dags för finalen och turligt nog har Vikingen sportlov och jag är hemma för tandläkaren så det blir till att umgås med folket. Melodifestivalen med folket hemma, läs familjen och Vikingen, kan inte bli annat än epic oavsett resultat :P

Nu ska jag ta och se vad jag ska hitta på för lunchlådor i veckan. Jag är då mer av en bakmänniska än en laga-mat-människa. Well, let's go! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback