Världens bästa onsdag

Ja ni, igår var dagen då jag konstaterade att INGENTING skulle kunna få mig på dåligt humör. Eh ja. Det höll hela dagen åtminstone. Klarade till och med att hålla mig i min lyckliga bubbla ända in på halva kvällen då min hälsonivå havererade. Slutade med att privattaxi kom och hämtade mig från Umeå.

Idag mår jag dock bättre och tack och lov att det visat sig att jag inte har spysjuka. Jag hatar verkligen att spy. Som en kompis sa, hellre gå förkyld i två veckor än att vara spysjuk en dag. True that! Jag är alltså hemma i skogen tidigare än planerat och tack vara bästa gruppen blev det inga problem med min plötsliga hemresa. Så smidigt att vi sitter och jobbar i Google Docs, då kan jag vara med fastän jag inte är där även om jag inte riktigt är så produktiv som jag önskat.

Till kvällen räknar jag med att känna mig som en hel människa ikväll för imorgon ska jag ligga hos tandläkaren och gapa, hoppas hoppas att jag inte har några hål :S Så på lördag blir det troligast en stadsresa med järngänget och så världens bästa lördag med umgänge och skoj :D På lördag spelas för övrigt första kvartfinalsmatchen ;) Vi har räknat ut att det är hemmamatch på fredag nästa vecka så då kanske det blir till att fara på hockey :D

Nä nu lite mer chillaxing! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback