Ny frisyr?

Funderar på att klippa håret. Kort. Jag har inte haft kort hår sedan...jadu kanske när jag var...6 år? Ingen aning men det var lääänge sedan. Så nu är det kanske dags att ta steget. Som en kompis sa idag, håret växer ju faktiskt ut. Tydligen så är jag lite tuff och kaxig också och skulle passa i en kort frisyr ;) När jag nämnde att folk brukar beskriva mig som lugn var det ingen som trodde mig...månntro om jag förändrats lite på senare år :P

Det här med att testa frisyrer på internet är en fin grej. Men det är lite svårt för de frisyrer jag testar är inte min hårfärg och ändrar man hårfärg ser det väldigt fake ut men jag försöker fokusera på hur frisyren passar till min ansiktsform. Har friends, som är väldigt ivriga över idén :P, som lovat att hjälpa till att researcha men tills vidare tänkte jag slänga upp ett par alternativ som jag testade i makeover-grejen.

Lite svårt när jag inte har bilden helt framifrån heller. Jani vi får se vad det blir och ifall jag törs :P Tänkte att det skulle få hända under påsklovet isf :) Nu är det fredagsmys på gång :D //Elin


Kommentarer
Postat av: Eric

Elin! Finns det någon sida där man kan se hur man ser ut så där eller har du klippit och klistrat ? :)



Du är sjukt het på den undre bilden! Skulle vilja se den som blond.

Grrrr.....

2012-03-30 @ 21:58:28
URL: http://errcoify.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback