New style

Idag fick det bära eller brista. En blekning inhandlades på Coop och mitt hår är inte längre mörkbrunt. Let me take it from the beginning ;)

Före


Närbild på utväxten före



Vill påpeka att ljuset på toan gör bilderna lite missvisande färgmässigt men jag har gjort mitt bästa.

Efter:


Oj! Vilken smarrig våffla men det var ju efterbilden som vi skulle se ;)



No longer mörkhårig. Nu är håret mer orangeblond men jag ska rocka det ;D



Utväxten efter blekning. Vi kände att det var bättre att tvätta ur blekningen för tidigt än för sent. Ville INTE bli platinablond :P



Å så supersöt påskgodis, bääää det är ett får :D

Så summan av kardemumman, bra att vi riskerade ett fett misslyckande med blekningen för resultatet blev då över förväntan. Tordes väl inte ha så höga förväntningar men ändå ;) Whatcha think? Rockn'roll haha //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback