Nästan 7 lååånga timmar

Känns onödigt att säga det, men det är match idag. Klockan 4. 16.00 om jag ska vara korrekt. Match. Mot Djurgården. Näst sista omgången. Näst sista omgången av grundserien. Näst sista chansen att säkra vår slutspelsplats. Näst sista...gaaaaaah!

Graffiti passar som in på vissa ställen, en del ser det som klotter men jag ser det mer som utsmyckning av det trista och gråa samhället. Inte alltid, men oftast.

Nu kom jag visst av mig mitt i inlägget, kom fram till att jag vill spara det jag skrivit i mina tidigare bloggar och råkade därför ta en liten tripp längs memory lane :P Undras flundrans om det finns något program så att man kan komprimera bloggen till typ PDF eller nått...skulle vara smidigare och snyggar än att lägga in allt i Word. Några tips? //Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback