Misslyckat

Lesson learned, inbilla dig inte att det går att tona ett askblont hår mörkbrunt och sedan inbilla sig att toningen faktiskt ska gå ur någon gång i år. Inte när man heter Elin Egnor och har hår som en svamp. Två cm utväxt uppe på skallen som irriterar just nu. Det är inte fint men samtidigt är planen att återgå till min naturliga hårfärg. Good luck chuck...Det har åtminstone blivit ljusare, är som mer rödaktig brun nu vilket inte stör mig det minste om det inte vore för utväxten.

Tanken slog mig att jag skulle försöka bekämpa det hela med en blond toning. Sedan insåg jag att det inte skulle ge ett skit. Nästa tanken var att tona det brunt igen. Dum idé med tanke på att jag vill ha bort toningen pronto. Well. Tålamod är väl kanske enda lösningen...har ont om den kvalisorten just nu. Har faktiskt endast gått 10 veckor och toningen ska enligt förpackningen vara urtvättad på 6-8 veckor så...kanske ska gnälla vidare när det gått 20 veckor och jag fortfarande är brunett, då med fyra cm utväxt :P

I övrigt är det hockey ikväll, yey! Vi MÅSTE vinna! Heja Modo! Och på FREDAG ska VI på hockey :D Can't wait!

Snart bär det iväg till momentets sista föreläsning, let's go Rangers let's go! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback