Gaaaaah

Nu är det dags :S Matchen startar om 12 minuter och här sitter jag och biter på naglarna...Har poat omkring med det ena och det andra idag och tittat på klockan one too many time. När matchen väl startat önskar jag väl dock att den inte alls skulle göra det :P Helst av allt vill jag att vi redan ska vara klar för slutspel :S Heja Modo!

Råkade surfa in på Halens och "fönstershoppa" lite och kom fram till följande: det är ohälsosamt att fönstershoppa. Oavsett om det handlar om att gå på stan och kika runt eller om det handlar om att surfa runt så är det bara plågsamt om man inte behöver något. Tja om man har självdisciplin iaf, har man inte det så lär det bli en hel del onödiga inköp och även om det kanske inte är plågsamt så är det kanske inte hälsosamt, åtminstone inte för ekonomin, i längden.

Så på ett sätt är jag glad att jag inte "fönstreshoppar" så ofta och framförallt att jag för det mesta har självdisciplin så det räcker och blir över. Fick syn på klänningen nedan men efter att ha tänkt "å så fin" så fortsatte jag med att påpeka för mig själv att 1. jag använder sällan klänning 2. jag har inget behov av en ny klänning och 3. det finns andra saker jag hellre skulle lägga pengar på :)

Nä nu ska jag koncentrera mig på hockeyn, heja heja heja Modo! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback