Full rulle

Sitter på universitetet med guldgänget och skriver, magisk text som ni ser nedan ;)

Helt GALET att Modo kan säkra slutspelsplatsen ikväll :S Blir nervös bara av tanken. Nu efter lunchen blir det till att lära sig lite om DuPont-modellen och hävstångseffekt eller något åt det håller :P Blir nog intressant, bara trist att det är sista föreläsningen med denna lärare. Nu har jag i alla fall rett ut ett frågetecken, det behövs ingen pedagogisk utbildning för att få undervisa som universitetslärare. Ingen. Tycker jag är dåligt med tanke på att inlärning inte blir lätt bara för att folk är äldre. Dåligt.

Nu ska jag återvända till verkligheten och försöka att inte tänka på kvällens match...det pratas ÖVERALLT...eller ja vi passerade några som pratade om Modo för en stund sedan. Det är tillräckligt för mina nerver att börja dansa runt :P Later med er! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback